Popularne posty

piątek, 12 października 2012

Dyskoteka

Siemanko. Dzisiaj jest piątek ale nie mogłem na kompa wejść więc popisze o wcześiejszych dniach.
W Czwartek bya dyskoteka. Od 16-18.30. Zatańczyłem każdą piosnkę a na jednej poprosiłem dziewczyne o chodzenie :D. Mój kumpel poprosiło chodzenie siostrę mojej dziewczyny . N a co było dalej... niechce mi się pisać nie no żart nie będe was wprowadzał w szczegóły . Sieeema

poniedziałek, 8 października 2012

Sszkoła

Elo mordeczki. Ale dzisiaj miałem zajefajny wf. Mielismy uni-hokeja. Strzeliłem 2 bramiki i później stanąłem na bramce obroniłem kilka groźnych strzałów w same rogi :P. Potem posiedziałem z kolegami i koleżankami przed szkołą ( z Wiktorią Konradem Natalką czyli kurą i Dawidem). Kupiliśmy sobie cipsy pogadaliśmy  posłuchaliśmy muzy ( I'm sexy and I know it :D) i poszliśmy do domu. Kura i Wika jeszcze poszłym ze mną pogadać i tak oto w ten sposób jestem przed kompem :P.

niedziela, 7 października 2012

Mam koleżanke która też ma bloga. No ta moja niby siostra. I ona się zakochała w pewnym chłopaku . Jeżeli chcecie o tym poczytać zapraszam was na nową stronkę (jej) http://djwegq.blogspot.com/. Jak macie własne kłopoty i się żalicie o byle co np. nie umiem matmy  zobaczcie co ma ona.

piątek, 5 października 2012

Sobota

Dzisiaj wcześnie wstalem. jest 8:30 a ja zamulam przed kompem . Kurde jeszcze muszę w domu ogarnąć działke kurde nie chce mi się wogóle nic robić :P. Wejde na fejsa i zobaczem co tam nowego . ciao

Ziooom

Dzisiaj piątek cały tydzień na to czekałem ziooom :P Najlepsze loty z pani na angielski. Wszyscy dookoła przeklinali a ona nie słyszała nie mam ochoty na dłuższe pisanie. Chory jestem i nie mogę chodzić na moje treningi żyrardowianki :( . Spadam cze.

wtorek, 2 października 2012

Yo yo yo dzisiaj jest wtorek :P  ogólem niechce mi się długo pisać napisze więc krótko. W szkole gites . niewiem o czym tu pisać podajcie mi jakieś pomysły w komentach.

sobota, 29 września 2012

5 najlepszych

5 najlepszych rzeczy jakie znalazłem w internecie.

                                                                            1.









               
                                      2


















3.

















4.








5.


Dodawajcie w komentarzach co chcecie widzieć w nowym poscie.

wyświetlenia

Dzięki za 200 wyświetleń w niecały tydzień :D!!! Dochodzimy do 300??

Sobota

Posprzątałem wszystko co miałem do posprzątania :p zamiecona działka tylko została jeszcze łazienka do odkurzenia |:p 30 minut roboty. a poza tym  to nudy :P Bitch please

piątek, 28 września 2012

Prawie 200 wyświetleń !!! dzięki bardzo ale i tak ostre nudy . Dobrze że piątek :D Byle do kolejnego :P.

wtorek, 25 września 2012

niedziela, 23 września 2012

BAtum

Jej dopiero o godzinie 16.00 mieć czas na kompa w niedziele?? Przecież to szaleństwo. No nic cały dzień praktycznie zamulałem i przed chwilą zjadłem obiad. Niechce mi śię dłużej pisać chyba gdzieś wyjde i poszukam jakiejś ładnej laski :P.

sobota, 22 września 2012

Sobota ;D

Dzisiejszy dzień był normalny. Poszedłem po śniadaniu o 10.00 do brata.Pograliśmy na kompie w grę "The Sliping Dogs" z jakąś godzinę. Później wróciłem do domu równo z mamą.Poszedłem do swojego pokoju i poczytałem książkę. Wróciła moja 3 letnia siostrzyczka. Daliśmy psu jeść. Nasz piesio zwie się Jackie. Wróciliśmy do domu i poszlismy do babci. Byliśmy u niej przez 2 godziny i pograłem sobie w tym czasie w piłkę. Póniej wróciłem do domu spotkałem ciocię i wujka którzy jeszcze są u mnie w domu.
Siemka wyspaliście się?? Ja nie. Nie mogłem kuźwa spać. Obudziłem się o 7.00 i włączyłem kompika:D.
chyba na obudzenie posłucham muzyki :).

piątek, 21 września 2012

Dobra cześć kończę na dziś "blogowanie" jutro sobota będę się tym jarał cały weekend. Wejdę też jutro siemka.
!!!

Stówka

Dzięki za 100 wyświetleń w przeciągu dwóch dni!!!

Małpka Dla was

Szkoła

Dzisiaj był najlepszy dzień w szkole .... bo piątek ;D. Ogólnie miałem od 8.45 do 14.25.Pierwszy był Język Rosyjski. Zaczął się dość normalnie zgłosiliśmy nie przygotowania i pani zaczęła sprawdzać pozostałym pracę domową. Dostałem +(like a boss :O). Później był Angielski najłatwiejszy i najbardziej zabawny przedmiot. Pani na nic nie zwraca uwagi. Jakoś przeminęło na grze na telefonie :P. Później była Matematyka z moją wychowawczynią. Fajna lekcja nawet lubię matmę. Później wychowawcza. Nudziło mi się więc poszedłem podlać kwiaty. Przyłożyłem butelkę do kranu zagapiłem się i... woda prysnęła mi na ubranie. Cała klasa w śmiech. No nic poszedłem podlewać kwiatki. Podlałem jednego i okazało się że... jest dziurawa doniczka. Zaczęła wypływać z niej woda. Moja koleżanka poszła po ścierkę a ja zacząłem wlewać do butelki wodę którą udało się uratować. Na szczęście pani nic nie zauważyła. Ostatni był polski. Mieliśmy w grupie napisać co to jest szczęście. Nie będe kontynuował co było potem. Powiem tyle że chłopak z mojej grupy rozśmieszył mnie i zanim zacząłem czytać śmiałem się i pani od polaka kazała mi skończyć :D.




czwartek, 20 września 2012

Dziewczyny

Kolejny temat który mi wpadł do głowy to:
Dziewczyny
Moją pierwszą dziewczyną była taka z Żyrardowa. O jej jak ja się w niej kochałem! Co noc myślałem TYLKO o niej no i pewnego razu zrobiłem coś bardzo głupiego.Spytałem się jej o chodzenie. Jak się zgodziła myślałem że się posikam że szczęścia :P. Może nie uwierzycie ale tak było. No i pochodziłem z nią pierwsze 2 tygodnie i jak to do każdej ładnej dziewczyny zaczęli się do niej kleić inni. No dobra pomyślałem że to tylko koledzy ( tak mówiła) aż jeden miał jej hasło na GG  i zaczął wypisywać do mnie nooo....
wiecie co może wypisywać chłopak do innego który ma ładną dziewczynę. Ja myślałem że to ona i zerwałem z nią. Po tygodniu wyjaśniliśmy sobie wszystko i wróciliśmy do siebie. Ale powtórzyła się sytuacja. tylko że tym razem to ona zarywała,a nie inni. Aż raz dowiedziałem się z moich źródeł że się przelizała z innym. No trudno się mówi zerwała ze mną po raz drugi i teraz utrzymujemy się jako koledzy.

A drugą dziewczyną była taka z mojej szkoły. Chodziłem z nią tyle samo czasu co z pierwszą. Kochałem się w niej (albo tak mi się wydawało )  przez 6 miesięcy. No i ten sam błąd co z pierwszą. Zacząłem z nią chodzić.Chodziłem przez pierwsze dwa tygodnie i zerwałem, ponieważ kleiła się do innego. Podobno zaczęła płakać. Jakoś zrobiło mi się jej żal i zacząłem z nią chodzić drugi raz . Myślałem że może się zmieniła. Ale nie. Zaczęła się z tamtym umawiać na spacery a ja nic nie mogłem zrobić. w końcu zerwałem po raz drugi i szukam innej dziewczyny.

Muzyka

Tak apropo siebie jeszcze :). Wpadło mi to przy słuchaniu muzyki :d. Lubie śpiewac i tańczyć choć raczej nie bardzo pokazuje to przed innymi. Moim ulubionym kolegą jest taki Dawid ,a Koleżanką Natalka. Umówmy się że jak będe coś o niej wspominał to będe mówił Kura oki?? (bez skojarzeń proszę) .

Na temat muzyki która jest bardzo ważna w moim życiu: Słucham regge, rapu i rocka (ale tylko polskiego).
Z wykonawców to GrubSon a jego najlepsze piosenki to "Na szczycie" i "Biba".
Rockiem interesuje się od niedawna. Wciągnął mnie w ten rodzaj muzyki kolega Krystian. Ulubiony zespół to KSU a ich piosenki uwielbiam wszystkie.
No i na sam koniec RAP. Słucham go od dziecka. Słucham każdego wykonawcy. No to było o muzyce.


Trochę o sobie....

Cześć. Jak się już wszyscy domyślili z nicku mam na imię Konrad. Mieszkam w woj. Mazowieckim :D. Jestem niski yyy... i kończą mi się powoli pomysły :P . Lubię grać w piłkę nożną i gram w nią w kubie KS Żyrardowianka. Moim ulubionym zespołem jest Legia (L) . Założyłem bloga bo moja szkolna "siostra" prosiła mnie o to mówiła że to fajne ... no ale zobaczymy :D mam brązowe włosy oczy iiii.....hmmm..... chyba nic więcej nie wymyśle jak coś więcej mi wpadnie do głowy to dam znać. To cześć!!!

Pierwszy raz :)

Siemano  to jest mój pierwszy blog więc proszę o wyrozumiałość szanownych hejterów :p